Followers

myspace layouts

myspace layouts

BANJIR
 hahahah...kali nie aku nk cite pasal banjir lak disebabkan baru2 nie kat tempat aku di landa banjir yang berape besar...tapi seronok sangat,,,ramai gler oraang datang, macam pesta air la plak kan,,, budak2 motor lagi la ramai yang datang dengan bunyi ekzos motor yang tersangat la bising..bingit je!!! tapi tetap meriah tau...tempat korunk ade banjir cam kat tempat aku???? ahaks,,,, mseti xde kan????
                                                                                                                                  


tp actually, aku x pergi pon kat tempat berkenaan,,,malas aku yang g. da la hujan, sejuk plak 2....rrrr baek aku duk rumah (dalam selimut jer) lagi best kan...adik2 aku memang sah2 diorang pegi, diorng memg suke tempat2 macam 2, boleh tangkap ikan, main air, jumpe membe2, sembang2...dan macam2 lagi la...rugi la kepada sesiapa yang x datang, termasuk la aku...hhahaaha

                                                                                                                             kat tempat aku memang tiap2 tahun WAJIB banjir...tapi tahun nie xde la besar sangat macam tahun lepas...tahun lepas lagi besar beb...sampai tenggelam semua tempat...da jadi macam sungai yang amat besar.,...hoohohho scary...ramai la yang terpakse pindah tinggal kat balai raye...nasib la rumah aku kat kawasan tanah tinggi, bukan cameron...hehehhe tapi xde la banjir kat rumah aku nie...kire beruntung la...kalo x, habis la semua barang2 basah...eee x sanggup aku nak menghadapinye...erm k la aku nak sambung tdo...zzzz...hehhehe...nite semua....
KALO SUKE SILA LA LIKE OK? MMUUAAHH..:)♥ ♥ ♥

www.tips-fb.com

0 comments:

Sila Komen

mari cini...jum comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...