Followers

demam exam...

hai semua...dah lame tak update blog, sory ye coz saya busy sket beberape hari  nie..ye la kan baru daftar degree..banyak sangat yang kene settle dan semua kene urus sendiri...
erm tak pe dah nasib badan kan..
haa...sekarang berbalik kepada entry kali nie, actually minggu nie minggu exam, tapi satu habuk pon aku tak study lagi..hahaha..hebat tak?? fail la aku kali nie...tapi mintak2 la nasib menyebelahi aku..moga2 soalan yang keluar semua senang2...hehhehe...amin..
hari Ahad nie ada exam Kenegaraan, Hubungan Etnik dan jugak Titas..wow memang mereng la otak aku kene jawab 3 paper dalam 1 hari...dah la semuanye berkaitan sejarah,,memang sah akan bercampur aduk la kesemuanye nanti...
then hari Rabu depan ada exam ANT, bukan semut ye tapi masyarakat dan perubahan..
lepas 2 hari Jumaat depan exam MGM...mgm la subjek yang aku paling tak suke...nasib la subjek vet tak de lagi...sem nie aku ambik subjek universiti dulu...sem depan baru subjek vet...
nie la kitab TITAS yang aku kene digest

nie plak hubungan etnik

yang nie Kenegaraan..ops kantoi plak beli buku cetak rompak..hehehe

KALO SUKE SILA LA LIKE OK? MMUUAAHH..:)♥ ♥ ♥

www.tips-fb.com

0 comments:

Sila Komen

mari cini...jum comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...