Followers

FUTSAL

hai semua...entry kali nie saya nak cite pasal FUTSAL..
pandai ke saya main futsal?? ops jangan pandang rendah tau kat saya..
hahaha sebenarnya saya terpaksa ambik futsal ni untuk KOKO..
kalo secara sukarela tak de nya saya nak ambik sebab sangat2 penat tau futsal nie..
tapi nasib la fasi kumpulan kami, En.Lan seorang yang sangat baik & sporting..
tadi die belanja kitaorang makan aiskrim..hehehe..tQ Cek Lan..
saya sebenarnya dah malas + penat dah nak pergi kelas futsal..
nasib la lagi 2 minggu je lagi da nak habis..
minggu depan practice lagi, minggu lagi sekali ada BIG GAME..
lepas 2 TAMAT..yeah!!!

 nie jersey saya..OREN.,hhaahaha
 nie bahagian blakang..NO3 untuk group ke3
kecik je name kat lengan
 nie la ahli kumpulan kami

 ais krim..nyum2..
 nie la fasi kami, Cek Lan..ensem tak?? da kawin tau



KALO SUKE SILA LA LIKE OK? MMUUAAHH..:)♥ ♥ ♥

www.tips-fb.com

3 comments:

  1. style weh jersi korg,,
    baksis??huhu

    ReplyDelete
  2. style ey?? mhl doe...RM37..da la besar..hahaha ak x suke..
    baksis net sem..hehehe

    ReplyDelete

mari cini...jum comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...