Followers

COOL BLOG

Hai semua...hari nie nak cite pasal feveret drink saya..
korang pernah minum tak air kat COOL BLOG???
Cool Blog Logo
ala yang kedai kaler PINK tu..hehehe..
kalo korang tak pernah minum, pe kate weekend nie kalo korang terjumpe dengan kedai kaler pink yang tulis COOL BLOG, singgah2 la beli ye..promote la plak..
kat kedai tu ada jual air bermacam2 perisa tapi yang saya suke CHOCOLATE BLOG + PEARL..
pergh memang cedap sangat2.
tu la minuman yang paling best yang saya pernah minum..
so far saya da try hampir kesemua perisa tapi CHOCOLATE la yang paling BEST!!
kepada student2 UPM plak, senang je kalo korang nak beli..
kat PUTRA FOOD COURT ada satu cawangan COOL BLOG...
baru je bukak tak sampai sebulan..
tapi sayangnya jauh dari kolej saya..


nie gambar COOL BLOG cawangan UPM








KALO SUKE SILA LA LIKE OK? MMUUAAHH..:)♥ ♥ ♥

www.tips-fb.com

0 comments:

Sila Komen

mari cini...jum comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...